handleiding webshop backoffice
WiManage is een verkoopbeheersysteem ontwikkeld rondom relatiebeheer en om o.a. webshop bestellingen af te handelen; de zogenoemde backoffice van uw webshop.
Nadat u ingelogd bent komt u op het dashboard. Hier staat in ieder geval een lijst met alle openstaande bestellingen en een lijst met openstaande facturen.
Het menu bevat een aantal knoppen, afhankelijk van welke modules er voor uw beschikbaar zijn. Klik hiernaast op één van de knoppen om hiervan een handleiding te lezen.
Hieronder staan nog enkele basis-functionaliteiten beschreven.
Overal waar u bent kunt u, aan de rechterkant, snel en eenvoudig een to-do lijst bijhouden en afvinken.
U kunt desgewenst een to-do toewijzen aan een klant door te klikken op het -icon en de desbetreffende klant te kiezen. Ook kunt u een deadline datum instellen met behulp van het -icon, het gele vinkje wordt dan rood, en de gekozen datum wordt ook rood zodra de datum is verstreken.
Afgevinkte to-do's worden na elke dag automatisch gelogd. Handmatig loggen van afgeronde to-do's kan ook.
De lijst kunt u naar wens in- en uitklappen middels het pijltje rechts-bovenin.
Vanuit elke pagina kunt u snel zoeken naar bijv. een klant, order of product. Als er één resultaat gevonden is, wordt u hier direct naartoe gebracht.
Alle e-mails die verstuurd worden vanuit WiManage worden geregistreerd en kunt u terugvinden door, helemaal links-onderin, op het icon te klikken. Elk bericht wordt voorzien van een status 'verstuurd', 'gelezen' of 'onbereikbaar'. Ga met de muis over het status-icon om het statusbericht in te zien.
Een e-mail is desgewenst opnieuw te verzenden naar een ander e-mailadres.
Uitloggen kan door, helemaal links-onderin, op het icon te klikken en te kiezen voor: Afmelden